شروط قلعه نویی برای ماندن در استقلال
از رفع مشکلات مالی تا جو سکوها

شروط قلعه نویی برای ماندن در استقلال

 
قلعه نویی فصل آینده هم در استقلال خواهد ماند، با اینحال او روی خواسته هایش اصرار دارد و بعید است که تا مناسب شدن شرایط، از موضعش کوتاه بیاید.
 

 

روزنامه تماشا: «در حال حاضر نه به تیمی فکر می کنم، نه تیمی به من پیشنهاد داده است. من تا لحظه آخری که قرارداد دارم همه حواسم به همان تیمی است که با آن قرارداد دارم اما قطعا برای ماندنم در استقلال فصل بعد توقعاتی دارم.» این صحبت هایی است که امیر قلعه نویی سرمربی استقلال روز دوشنبه در رادیو جوان کرد.

 با وجود اینکه گفته می شود قلعه نویی فصل آینده هم در استقلال خواهد ماند، با اینحال او روی خواسته هایش اصرار دارد و بعید است که تا مناسب شدن شرایط، از موضعش کوتاه بیاید. البته به نظر می رسد اعضای هیئت مدیره استقلال خواسته های او را برآورده می کنند تا فصل آینده هم قلعه نویی را روی نیمکت این تیم ببینند.

شروط قلعه نویی برای ماندن در استقلال
 

رفع مشکلات مالی

استقلال در این فصل با مشکلات مالی زیادی روبرو بوده است و به همین دلیل هم اصلی ترین شرط قلعه نویی برای ماندن رفع این مشکل است. قلعه نویی خوب می داند که اگر قرار باشد تیمش قهرمان آسیا بشود نسبت به این فصل به بودجه بیشتری نیاز دارد و به هملن دلیل هم از الان می خواهد گربه را دم حجله بکشد.

جذب بازیکنان مورد نیاز

قلعه نویی یکی دو هفته پیش لیستی به علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه داده است که در آن نام بازیکنانی مثل آرش افشین، سعید دقیقی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان و چند بازیکن دیگر دیده می شود. اگر او در استقلال بماند نیاز به تقویت تیمش دارد تا هم در آسیا و هم در لیگ برتر بتواند موفقیت این فصل را تکرار کند.

پرداخت پیش قسط ها قبل از شروع فصل

در این فصل بازیکنان استقلال هر از چندگاهی به دلیل مشکلات مالی مصاحبه کردند و همین باعث شده بود که جو استقلال به هم بریزد. حالا هم یکی از خواسته های قلعه نویی این است که بازیکنان بخشی از قراردادشان را پیش از شروع فصل دریافت کنند تا مشکلات این فصل تکرار نشود.

جو سکوها به نفعش باشد


گفته می شود قلعه نویی از محبوبیت بیش از حد فرهاد مجیدی ناراضی است. او دوست دارد در جایی مربیگری کند که خودش نفر اول سکوها باشد، به همین دلیل هم از اعضای هیئت مدیره خواسته که این مساله را کنترل کنند. اتفاقی که با رفتن فرهاد مجیدی از استقلال عملی می شود و یا لیدرهای استقلال باید کاری کنند تا تشویق فرهاد مجیدی کنترل شود.

 

 

پوستر های اورجینال از سریال حریم سلطان

 

عکس محصول عکس محصول عکس محصول  
       
خرید اینترنتی نیم ست حریم سلطان یا نیم ست سریال حریم سلطان فروش اینترنتی نیم ست حریم سلطان یا نیم ست سریال حریم سلطان نیم ست حریم سلطان  
       

نیم ست حریم سلطان از جنس استیل بوده و ...

نیم ست حریم سلطان از جنس استیل بوده و ...

نیم ست بی نظیر حریم سلطان
شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آوی

 
       
40,000 تومان خرید خرید اینترنتی  نیم ست حریم سلطان یا نیم ست سریال حریم سلطان 40,000 تومان خرید فروش اینترنتی  نیم ست حریم سلطان یا نیم ست سریال حریم سلطان 44,000 تومان خرید نیم ست حریم سلطان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب: امیر قلعه نویی , استقلال,
ارسال توسط reza